Понеділок, 2018-12-17, 10:53 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Острівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
статут закладу освіти [2]
ліцензії та провадження освітньої діяльності [3]
Сертифікати про акредитацію освітніх програм [0]
Структура та органи управління закладу освіти [2]
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами [1]
Освітні програми, що реалізуються в закладі [1]
Територія обслуговування, закріплена за закладом [0]
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти [0]
Мова освітнього процесу [0]
Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення [1]
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти [2]
Напрями наукової та/або мистецької діяльності [0]
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання [0]
Результати моніторингу якості освіти [0]
Річний звіт про діяльність закладу освіти [1]
Правила прийому до закладу освіти [1]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами [0]
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти [0]
Перелік додаткових освітніх послуг [0]
Інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти [0]
Інформація про використання публічних коштів [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Прозорість та інформаційна відкритість закладу » Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора про роботу закладу за 2016/2017 навчальний рік.

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016/2017 навчального року.
На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено за загальних зборах у червні 2009 року.
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1. Загальна інформація про школу.
Комунальний заклад Острівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є колективною власністю Тернопільської районної ради Тернопільської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Тернопільської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1993 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,5 га. У 2016/2017 навчальному році працювало 32 педагогічні працівники та 19 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 202 учні в 12 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 18 учнів.
2. Кадрове забезпечення.
У 2016/2017 навчальному році штатними працівниками Острівська школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером. Спостерігається активність педпрацівників у користуванні ІКТ на уроках та виховних заходах. По якісному складу педагогічних працівників наша школа є на доброму рахунку у районі. Більша частина педколективу, а це 19 учителів має вищу кваліфікаційну категорію та звання, що говорить про значний досвід колективу.Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 14 год.
3. Методична робота.
Згідно з річним планом роботи педагогічний колектив у 2016/2017
навчальному році працює над науково-методичною проблемою «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій». Наказом по школі від 12.09.2016 року № 194 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2016/2017 навчальному році» було затверджено структуру методичної роботи, склад методичної ради.
Методична рада працювала згідно з розробленими заходами та складеним планом.
У 2016/2017 навчальному році було проведено п’ять засідань методичної ради, на яких обговорювались актуальні питання, що були заплановані в тематиці засідань методичної ради. Проводились засідання методичних об’єднань, де обговорювали питання організації та проведення діагностичних та підсумкових контрольних робіт, семінарів, підготовки та проведення шкільних предметних олімпіад і участі в ІІ і ІІІ етапі олімпіад, аналіз участі в предметних конкурсах. На базі школи були проведені такі районні семінари:
- для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Підсумки роботи за 2016/2017 навчальний рік. Організація роботи та планування у 2016/2017 навчальному році заступників директорів з навчально-виховної роботи»;
- майстер-клас для слухачів обласних курсів з англійської мови при ТОКІППО;
- для молодиx практичниx психологів та соціальниx педагогів. - для вчителів інформатики «Введення та редагування тексту. Формування текстових об’єктів»;
- для шкільних бібліотекарів району «Робота шкільниx бібліотек по укомплектуванню та обліку навчальної літератури»;
З метою реалізації науково-методичної проблеми та концепції школи було проведено педагогічні читання «Самоосвітня діяльність педагога як складова професійної майстерності» (листопад).
В школі працює сім методоб’єднань:
МО вчителів української мови і літератури та світової літератури, іноземних мов – керівник Тур Л. С.;
МО вчителів початкових класів - керівник Юрійчин М. В.;
МО вчителів математики і фізики – керівникДацко Н. Р.;
МО класних керівників – керівник Кобель І. П.
МО вчителів біології, хімії, природознавства, основ здоров’ я – керівник ПраціньО.Б.;
МО вчителів історії, правознавства,географії,етики – керівник Василинчук О.В.;
МО вчителів трудового навчання та фізичної культури – керівник Крамар Н.В.
Згідно з річним планом кожне методичне об’єднання працювало над проблемами, які були спрямовані на:
І – розвиток педагогічної творчості.
Згідно з річним планом роботи педагогічний колектив у 2016/2017
навчальному році продовжив свою роботу над науково-методичною проблемою «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».
У 2016/2017 навчальному році було проведено п’ять засідань методичної ради, на яких обговорювались актуальні питання, що були заплановані в тематиці засідань методичної ради. Проводились засідання методичних об’єднань, де обговорювали питання організації та проведення діагностичних та підсумкових контрольних робіт, семінарів, підготовки та проведення шкільних предметних олімпіад і участі в ІІ і ІІІ етапі олімпіад, аналіз участі в предметних конкурсах.
З метою висвітлення педагогічного досвіду та підвищення професійної майстерності педагог школи вчитель початковиx класів Костриба Г.Є.взяла участь в конкурсі «Учитель року 2017», у вебінарах на різні теми.
Аналіз результативності участі педагогів у різноманітних конкурсах свідчить про те, що потрібно більш ретельно проводити підготовчу роботу щодо участі педагогів у конкурсах на рівні району, із урахуванням певного досвіду педагогів, кваліфікаційної категорії, стажу, результативності роботи і також – бажання педагога брати участь у конкурсах
Вчителі початкових класів, біології, фізики, інформатики, математики, української мови та літератури зі своїми учнями брали участь у різних районних конкурсах, а також у Міжнародному конкурсі «Бобер», «Знавців української мови імені Петра Яцика» та інші. Згідно з річним планом роботи педагогічний колектив у 2016/2017
навчальному році продовжив свою роботу над науково-методичною проблемою «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».
ІІ – розвиток пізнавальної активності та інтелектуальних здібностей учнів.
Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи постійно беруть участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях.
На базі нашої школи було проведено шість районних олімпіад: математика, фізика, географія, українська мова та література, іноземні мови, хімія.
Учні нашої школи продемонстрували глибокі знання з біології, екології, історії, математики, української мови та літератури.
Слід відмітити роботу окремих вчителів, учні яких стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2016/2017 навчальному році. Це Працінь О.Б. – вчитель біології та екології, Машталяр О.М. – вчитель фізики, Тур Л.С. - вчитель української мови та літератури, Пелехата О.В. – вчитель математики, Солодка О.М.-вчитель англійської мови.
ІІІ – робота з обдарованими дітьми.
Однак, треба зазначити, що не всі методичні об’єднання приділяли достатньо уваги науково-дослідницькій роботі учнів.
Укомплектованість школи педагогічними кадрами засвідчила, що переважно педагогічний колектив школи стабільний. Плинності кадрів практично немає.
Загальна кількість годин, передбачена навчальним планом, дає можливість забезпечити педагогів тижневим навантаженням в 14 годин. Така кількість годин тижневого навантаження пов’язана із зменшенням кількості дітей у школі.
Аналіз вікового складу свідчить про те, що педагогічний колектив поповнений молодими кадрами: вік до 30 років 7 працівників – 18%; 31-50 років
23 працівники - 59%; 51 рік і більше 9 працівників – 23%.
Склад педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями засвідчив, що мають: вищу категорію – 20 педагогів; першу категорію - 3 педагоги; другу категорію – 6 педагогів; спеціаліст – 3 працівники.
Незмінною залишились кількість педагогів із званнями. Наприклад звання «учитель-методист» мають два учителі - Кошильовська Н.В. і Працінь О.Б.,;«старший вчитель» - Дацко О.І, Костриба Г.Є., Коляса Н.Б., Юрійчин М.В., Дацко Н.Р., Тур Л.С., Вітишин М.В., Кернична Л.В.; «Відмінник освіти» -Працінь О.Б., Дацко Н.Р., Кошильовська Н.В.; «Заслужений учитель України» - Солодка О.М.
Під час розроблення структури шкільної методичної роботи з педагогічними кадрами особливої уваги надано системі заходів щодо адаптації та навчання малодосвідчених вчителів призначають наставників із досвідчених педагогів.
Педагогів залучають до роботи в школі молодого спеціаліста та школі педагогічної майстерності, до інших форм методичної роботи: шкільних предметних методичних об’єднань учителів, творчих груп, районних семінарів.
Організовуються взаємне відвідування уроків із подальшим обговоренням.
Кадрову політику школи спрямовано на систематичне підвищення загальної культури педагогів, професійної кваліфікації та соціального статусу учителя до рівня, який би відповідав його ролі в суспільстві.
Важливим моментом у кадровій роботі із забезпечення високого методичного рівня діяльності педагогів є атестація. Тому обов’язкове проходження курсів підвищення кваліфікації ( не рідше одного разу на п’ять років) є необхідною умовою проведення атестації педагогічного працівника (п.1.5, 12.7) і визнання його таким, що відповідає займаній посаді (п.3.11).
У закладі дотримується графік проходження курсів підвищення кваліфікації. Учителі, які пройшли курси підвищення кваліфікації, виступають перед колегами на засіданнях предметних методичних об’єднань, беруть участь у роботі семінарів, творчих груп. Усі вчителі розробляють плани самоосвітньої діяльності на весь після курсовий період, планують вивчення літератури з обраної проблеми, накопичують методичні напрацювання.
Згідно з перспективним планом атестації, позитивним є те, що не допущено порушень Типового положення (п.3.4), що передбачає попереднє підвищення кваліфікації. Усі педагоги своєчасно пройшли курси підвищення кваліфікації, про що підтверджують посвідчення.
Відповідно до функціональних обов’язків проводила свою роботу в атестаційний період атестаційна комісія, члени якої чітко виконували свої функції. Робота комісії відбувалась відповідно до плану роботи щодо організації та проведення атестації педпрацівників. Члени атестаційної комісії протягом зазначеного терміну відвідували уроки в педагогів, які атестуються, визначали їхній рівень професіоналізму, надавали відповідні рекомендації.
На належному ріні відбувалась робота педагогів із самоосвіти. Кожен педагог має теку з матеріалами щодо самоосвітньої діяльності. У школі працюють методичні об’єднання і кожен педагог школи мав змогу брати участь у роботі шкільних методичних об’єднань.
4. Навчальна діяльність учнів.
На базі нашої школи було проведено шість районних олімпіад: математика, фізика, українська мова та література, іноземні мови, біологія.
Учні нашої школи продемонстрували глибокі знання з біології, фізики,математики, української мови та літератури, англійської мови.
Слід відмітити роботу окремих вчителів, учні яких стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2016/2017 навчальному році. Це Працінь О.Б. – вчитель біології та екології, Тур Л.С. - вчитель української мови та літератури, Пелехата О.В. – вчитель математики, Солодка О.М. – вчитель англійської мови, Машталяр О.М. – вчитель фізики, Юрійчин М.В. – вчитель початковиx класів.

5. Зовнішнє незалежне оцінювання.
Цього року діти проходитимуть ЗНО поза школою (зареєструвались 5 учнів).

6. Виховна та позакласна робота.
Згідно Річного плану роботи школи та на виконання і реалізацію Законів України „Про освіту”, ”Про загальну середню освіту”, Програми „Основні орієнтири виховання учнів 1- 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” та адаптованої Програми «Основні орієнтири національного виховання загальноосвітніх закладів Тернопільщини», педагогічний колектив продовжив роботу над єдиною методичною проблемою школи, зокрема „Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій”, а також утвердженням таких змістових ліній: ціннісне ставлення до суспільства і держави, ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей, ціннісне ставлення до природи, ціннісне ставлення до себе, ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до мистецтва.
Протягом першого семестру на засіданнях МО класних керівників розглядались питання планування методичної та виховної роботи, методичні рекомендації класним керівникам, а також питання реалізації національно-патріотичного виховання, профілактики правопорушень серед неповнолітніх. Також були засідання присвячені окремим інноваційним технологіям: колективних творчих справ(за І. Івановим), педагогічної підтримки (за О. С. Газманом). Разом із розглядом методичних питань під час проведення засідань МО, досвідчені класні керівники проводять майстер-класи, зокрема виховні заходи, виховні години, КТС, проектні роботи. Також проводились оперативні наради класних керівників, на яких вирішувались текучі питання з організації виховної роботи.
З метою забезпечення профілактики негативних проявів поведінки неповнолітніх, упередження проявів правопорушень та злочинності в учнівському середовищі, діє Рада профілактики правопорушень, яка засідає згідно плану роботи щомісяця, а також в разі необхідності. На внутрішкільному обліку учнів немає, а з учнями, схильними до правопорушень, систематично проводиться індивідуальна робота працівниками школи, такі учні залучаються до виховних заходів та гурткової роботи.
У школі працює чотири гуртки, в яких задіяні обдаровані діти, діти із соціальнонезахищених категорій. Гуртківці часто беруть активну участь в організації та проведенні виховних заходів. ІІІ місце в районному фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров’я!» зайняла команда «Веселка», під керівництвом педагога-організатора Любачівської Т. М. та вчителя хімії Керничної Л. А. Гуртківці військово-патріотичного гуртка «Юний рятувальник» щорічно беруть участь у змаганнях «Школа безпеки». Цього року команда школи зайняла ІІІ місце в обласних змаганнях на дистанції «Подолання зони техногенної аварії». Грамотою відділу освіти нагороджено керівника гуртка Іванюту Є. В. за підготовку і проведення районних змагань «Школа безпеки».
Значно зросла роль учнівського самоврядування. Президентом учнівського Парламенту є учениця 8 класу Гладь Тетяна. Комісією дисципліни і порядку організовано щоденний контроль за відвідуванням учнями школи, що дає можливість реагувати на систематичні пропуски занять. Члени навчальної комісії проводять рейди-перевірки щодо ведення щоденників, виконання домашніх завдань. Учні, які входять до культмасової комісії є активними організаторами позакласних заходів в школі. Цікаво і змістовно було організовано новорічне свято для старшокласників, в проведенні якого безпосередню активну участь взяли самі учні. Члени учнівського самоврядування беруть активну участь у районних конкурсах та фестивалях. Так учнівський колектив нагороджений грамотою відділу освіти за ІІІ місце в районному конкурсі відеороликів «Твоє життя – твій вибір» в рамках проекту «Шкідливі звички заважають жити». В рамках учнівського самоврядування ведеться велика робота з впровадження волонтерських проектів та благодійних акцій. У вересні було проведено збір речей для військових (продукти та одяг було передано на склад АТО м. Тернопіль), а також протягом року учні писали листи та малювали і передавали малюнки солдатами, щоб піднести їх бойовий дух. У квітні було організовано благодійну ярмарку, виручені кошти було перераховано пораненим бійцям, передано в штаб Самооборони м. Тернопіль, провідано поранених військових.
Виховання учнів проводиться також через організацію загальношкільних заходів, відповідно до річного плану роботи. Протягом першого семестру у школі проведено: тиждень, присвячений 25-ій річниці Незалежності України, в рамках якого організовано конкурс осіннього букета (педагог-організатор Любачівська Т. М.). Слід відмітити активну участь учнів початкових класів під керівництвом класних керівників Коляси Н. Б., Юрійчин М. В., Дацко О. І., Костриби Г. Є. Учні та вчителі нашої школи були активними учасниками загальносільського свята «Кетяги червоної калини».
У вересні усі учні та педагоги взяли участь у вшануванні пам’яті поета-земляка Василя Ярмуша, для них було організовано, з ініціативи Кожушко О. К., екскурсії в шкільній кімнаті-музеї ім. Василя Ярмуша та літературно-музичну композицію (керівник вокального гуртка Кошильовська Н. В.)
Протягом жовтня було проведено тиждень правових знань, в якому взяли участь більшість школярів. Класні керівники провели виховні години, диспути, круглі столи на правову тематику. Практичний психолог Л. Б. Піщатін організувала анкетування та тренінги з правової освіти.
Цікавим і змістовним був захід до дня педагогічного працівника, організований класним керівником 11-го класу Солодкою О.М..
Педагог-організатор Т. М. Любачівська та керівник гуртка Н. В. Крамар організували „Козацькі забави. Посвяту першокласників у
козачата” для учнів початкових класів, а для учнів 5 - 11-их класів конкурс патріотичної пісні та вірша, присвячені річниці УПА.
14 листопада в рамках районного фестивалю «Свята Покрова» у школі було організовано тематичний концерт патріотичної прози, поезії та образотворчого мистецтва.
У грудні, в рамках місяця здорового способу життя, проведено тиждень боротьби зі СНІДом, акцію „Прояви турботу та обачливість”, анкетування учнів на рівень обізнаності про негативні явища для здоров’я (практичний психолог Л. Б. Піщатін) конкурс плакатів „Здоровим бути модно”.
Свято Миколая зі своїми вихованцями підготували класний керівник 1-го класу Дацко О.І.., а також учні нашої школи були активними учасниками дійства до Дня святого Миколая в церкві Архистратига Михаїла.
Заступник директора з виховної роботи Кобель І. П. та педагог-організатор Любачівська Т. М. організували проведення новорічних свят для школярів за віковими категоріями. Також було організовано привітання з новорічно-різдвяними святами підприємців- спонсорів школи. А учні 4-го (Юрійчин М.В.) відвідали домівки з Різдвяним Вертепом.
З метою героїко-патріотичного виховання, протягом року проводились уроки української звитяги: до 100-річчя створення легіону Українських Січових Стрільців, до дня творення УПА, до річниці Євромайдану, річниці битви під Крутами, дня вшанування героїв Небесної сотні, флеш-моб «Спільне виконання Гімну України», та «Молитва за Україну», до Дня героїв та Дня примирення.
З метою вивчення історії рідного краю учні та вчителі школи беруть активну участь в краєзнавчих експедиціях. Кращі матеріали подають на районні конкурси. В цьому році грамотою відділу освіти нагороджено переможця районного етапу конкурсу серед педагогічних працівників навчальних закладів на кращу розробку народознавчої розвідки національно-патріотичної тематики «Слава України» Любачівську Т. М. – автора розвідки «Творчий і життєвий шлях Василя Ярмуша», а також відзначена грамотою Тернопільського обласного комунального центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді. За належне виконання роботи на тему: «Героїзм не помирає – він живе у серцях народу» в рамках акції «А ми тую славу збережемо» грамотою відділу освіти нагороджено Кобель І. П.
Належну увагу колектив школи приділяв протягом року і питанням екологічного виховання. У лютому місяці (з ініціативи Кобель І. П.) школа була зареєстрована на участь у проекті «Трансформація ринку в напрямку енергоефективного освітлення», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні. За результатами участі школа отримала Сертифікат за вагомий внесок у підвищення обізнаності школярів щодо питань енергоефективного освітлення. Також шкільна команда «Кришталеві краплинки» зайняла ІІ місце в районному етапі ІХ Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім».
Педагог-організатор школи Любачівська Т. М. Систематично організовує конкурси малюнків до професійних, релігійних свят, тематичних місяців та тижнів. Найактивнішими учасниками цих конкурсів є учні початкових класів.
В загальному виховну роботу школи можна вважати на доброму рівні.
7. Правовиховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
- зустрічі з юристами.
- конкурси інтелектуально-розважальної гри «Дебати».
- лекції, бесіди на правову тематику.
- анкетування.
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.
- уроки правознавства.
- олімпіади з правознавства.
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.
- батьківські лекторії.
- відвідування проблемних сімей вдома.
Протягом жовтня було проведено тиждень правових знань, в якому взяли участь більшість школярів. Класні керівники провели виховні години, диспути, круглі столи на правову тематику. Практичний психолог Л. Б. Піщатін організувала анкетування та тренінги з правової освіти.
Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема вживання старшокласниками спиртних напоїв у вечірній час, тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Та за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Тернопільського РВ УМВС учні школи відсутні.
8. Соціальний захист.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
- сирота -2;
• інвалідів –4 ;
• малозабезпечених - 25;
• багатодітних – 15.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: районний фестиваль «Повір у себе», екскурсії у ляльковий театр, участь у новорічних заходах з подарунками, подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді, оздоровлення у пришкільному таборі «Діти України». Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.

9. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи. Тернопільським центром зайнятості встановлено профорієнтаційний термінал.
Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Активно допомагали у цьому працівники районного центру зайнятості. Не менш активно взяла участь школа у районному заході «Ярмарок професій», де учні вдало презентували свою майбутню професію з використанням новітніх технологій.

10. Співпраця з батьками.
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого - педагогічних спостережень.
Однією з традиційних форм роботи з батьками в Острівській школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій відбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, шкільний психолог, соціальний педагог, запрошуються працівники Тернопільського РВУМВС, Тернопільської ЦРЛ, центру зайнятості, районного відділу юстиції.
11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів і працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Тернопільської ЦРЛ. Праівники щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням.
Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.
13. Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 24 роки назад. Але не зважаючи на невеликий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Тернопільської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням переважної більшості колективу було здійснено нарахування авансу. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Система опалення замінена на твердопаливні котли з метою економії. Здійснено поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, внутрішніх туалетів, подаровано головою сільської ради 2 комп’ютери, районної владою 10 комп’ютерів, 80 крісел до актового залу, проектор, інтерактивну дошку, також районна організація Червоний Xрест подарувала шкільні меблі. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року, встановлено три велике металопластиковиx вікон. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Тернопільського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Дуже у поганому стані водонапірна башта, тому це найнеобхідніше, що потрібно поремонтувати.
14. Управлінська діяльність.
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Христиною Миколаївною використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладі. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Острівською школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Дякую за увагу.

Категорія: Річний звіт про діяльність закладу освіти | Додав: oksanakozushko35 (2017-11-30)
Переглядів: 63 | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Права дитини
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz